poniedziałek, 28 października 2013

czapka z daszkiem i komin - zestaw jesienny dla maluszka

Witam,
dziś prezentuję zestaw jaki uszyłam dla PamperMamy 
a raczej jej szkraba :)


Dwustronny zestaw - czapka i komin z miękkich i miłych w dotyku tkanin.
Projekt, dobór i zakup tkanin, wykonanie oraz zdjęcia by Malina Pracownia Hand Made.




PamperMama powierzyła mi całkowicie stworzenie unikatowego kompletu dziecięcego. Wykazała się cierpliwością i zaufaniem. Pomysł w głowie miałam od razu... ale nie mogłam nigdzie dostać tkanin, by w pełni zrealizować swój plan. Chyba ze 2 tygodnie trwały poszukiwania odpowiedniego materiału.
No i wreszcie projekt doszedł do skutku.

W weekend projekt czapki przelałam na tkaninę :)
Powstała dwustronna, długa czapka z daszkiem w stylu "na krasnoludka" oraz dwustronny komin na szyję do podwójnego owijania :)





Mam nadzieję, że komplet się spodoba :)
Włożyłam w niego sporo serca i czasu.
Kominy już szyłam i wiem, że cieszą się powodzeniem zarówno wśród mam jak i dzieci...
ale czapka to było dla mnie wyzwanie. Nie dość, że szyłam pierwszy raz, to przez długi czas nie mogłam kupić materiału, który pasowałby do mojego projektu. Po wielu wycieczkach sklepowych udało się w końcu trafić na tkaninę, z której wykonałam komplet.
PamperMamo, pozdrawiam Was serdecznie.
 Dużo zdrówka i miłego pobytu w PL Wam życzę.
Malina.







8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny komplecik :)))
    Ja na swojego bloga wrzuciłam mój pierwszy filcowy wytwór. Bardzo mnie to wciągnęło, tak, że to na pewno nie koniec :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem i moim zachwytom nie ma końca! Achhh tylko jeszcze bardziej się niecierpliwię i chcę żeby już była sobota! Od razu ubiorę Malucha! Dziękuję bardzo!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że na żywo też Ci się spodoba. Daszek, ku mym obawom, się udał. tak mój pierwszy w życiu daszek się udał! ba... moja pierwsza w życiu czapka :)
      Pozdrawiam, zdrówka i czekam na wieści po przymiarce :)

      Usuń
  3. Też chcę :D Super fajny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń